ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Enea - Raport roczny za 2018 rok

Kiedy: 21 marzec 2019
Miejsce:
Organizator: Enea
LW Bogdanka - Raport roczny za 2018 rok

Kiedy: 21 marzec 2019
Miejsce:
Organizator: LW Bogdanka
Enea - Raport za I kwartał 2019 roku

Kiedy: 23 maj 2019
Miejsce:
Organizator: Enea



SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Enea ograniczy koszty projektów sponsoringowych i promocyjnych
23.01.2019r. 10:29

Enea podjęła decyzję o dalszym obniżaniu kosztów operacyjnych poprzez m.in. ograniczenie swojego zaangażowania w niektóre projekty sponsoringowe i promocyjne - poinformowała Grupa podkreślając, że wpisuje się to w działania mające zapobiegać wzrostom cen energii elektrycznej dla odbiorców końcowych.
W związku z działaniami mającymi na celu zachowanie cen energii dla klientów na stabilnym poziomie, firma podjęła decyzję o dodatkowym przeglądzie projektów promocyjnych i sponsoringowych oraz o rezygnacji z części zaplanowanych na 2019 r. inicjatyw - czytamy w komunikacie Enei.

- Sytuacja na rynku energii elektrycznej wymaga podjęcia działań i wysiłków na rzecz dalszego obniżania kosztów operacyjnych, w tym wydatków sponsoringowych i promocyjnych - podkreśla Mirosław Kowalik, prezes Enei. - Analizujemy nasze plany pod kątem ich dodatkowej optymalizacji kosztowej. Ograniczenie zaangażowania przygotowujemy w taki sposób, by jego skutki w jak najmniejszym stopniu wpłynęły na społeczności lokalne, do których głównie adresujemy nasze aktywności promocyjno-sponsoringowe - dodaje prezes Kowalik.

Enea podkreśla, że od kilku lat przygotowując plany budżetowe zwraca szczególną uwagę na racjonalność i efektywność kosztową działań sponsoringowych oraz promocyjnych. Grupa zaznacza, że szczegółowo analizuje poziom tych wydatków, ich efektywność i co do zasady utrzymuje je na poziomie zbliżonym do lat poprzednich.
- Wszystkie przedsięwzięcia tego typu w Grupie Enea realizowane są w oparciu o cele społeczne i biznesowe. Wspierają budowanie pozytywnego wizerunku marki w oczach Klientów oraz charakteryzują się wymaganym zwrotem - czytamy w komunikacie Enei.

Grupa Enea w obszarze sportu wspiera m.in. ważne dla społeczności lokalnych, a mniej atrakcyjne dla wysokobudżetowych sponsorów projekty, stawiając na długoterminowy rozwój w oparciu o szkolenie młodzieży. Projekty takie prowadzone są w województwach wielkopolskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim i lubuskim, a także w najbliższym otoczeniu kluczowych aktywów wytwórczych i wydobywczych Grupy Enea, tj. Kozienic (woj. mazowieckie), Połańca (na granicy woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego), Łęcznej (woj. lubelskie) i Białegostoku (woj. podlaskie). W obszarze kultury Enea jest mecenasem ważnych lokalnie instytucji i wydarzeń, m.in. teatrów, filharmonii i festiwali muzycznych.

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE