ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Enea - Raport roczny za 2019 rok

Kiedy: 4 czerwiec 2020
Miejsce:
Organizator: Enea
Enea - Raport za I kwartał 2020 roku

Kiedy: 18 czerwiec 2020
Miejsce:
Organizator: Enea
Enea - Raport za I półrocze 2020 r.

Kiedy: 3 wrzesień 2020
Miejsce:
Organizator: Enea



SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Enea: codziennie do grona użytkowników e-BOK-a dołącza blisko 1,5 tysiąca klientów
30.04.2020r. 14:03

Enea zachęca swoich klientów do założenia konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK), dzięki któremu mogą oni realizować większość spraw związanych z energią elektryczną bez wychodzenia z domu. Jak informuje spółka, codziennie do grona użytkowników e-BOK-a Enei dołącza blisko 1,5 tysiąca klientów.
W warunkach zagrożenie spowodowanego pandemią koronawirusa Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

- W związku z zaistniała sytuację stacjonarne Biura Obsługi Klienta są zamknięte - informuje spółka i podkreśla, że wprowadziła możliwość przesłania dokumentów, w tym także umów, bez wychodzenia z domu. Teraz wystarczy tylko wysłać skan lub zdjęcie podpisanej umowy, korzystając z formularza dostępnego na stronie www.enea.pl. Osoby posiadające kwalifikowany podpis elektroniczny mogą podpisać dokumenty z jego wykorzystaniem.

- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie, zgodnie z zaleceniami, pozostają w swoich domach. Teraz wystarczy tylko dokument podpisać i wysłać elektronicznie skan lub zdjęcie. To także przyspiesza możliwość załatwienia spraw ważnych dla naszych klientów - powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Dla obecnych klientów Enei dużym ułatwieniem jest także przesyłanie dokumentów poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. W związku z wprowadzonym stanem epidemii Enea jeszcze intensywniej informuje klientów o możliwości założenia konta w e-BOK-u i przejścia na e-fakturę. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą.
Spółka podkreśla, że ostatnich tygodniach liczba spraw zgłaszanych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wzrosła o ponad 54 procent. Od połowy marca liczba zakładanych kont wzrosła średnio dziennie o 244 procent, natomiast liczba e-faktur - o 231 procent w porównaniu ze średnią dzienną we wcześniejszym okresie.

- Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. e-BOK i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu - informuje Enea.

Enea przygotowała serię krótkich filmów z instrukcjami dotyczącymi rejestracji i obsług e-BOK-a. W pierwszym odcinku klienci Enei dowiedzą się jak się zarejestrować i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.


KOMENTARZE ( 1 )


Autor: Zorientowany 01.05.2020r. 23:30
Podpisywanie umów elektronicznie powinno być standardem bezterminowym we wszystkich Grupach energetycznych, tak jak... pełna treść komentarza
ODPOWIEDZ ZGŁOŚ DO MODERACJI
Dodaj nowy Komentarze ( 1 )

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2020
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE