ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Enea - Raport za I półrocze 2020 r.

Kiedy: 3 wrzesień 2020
Miejsce:
Organizator: Enea
Enea - Raport za III kwartał 2020 roku

Kiedy: 26 listopad 2020
Miejsce:
Organizator: Enea



SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Enea: coraz więcej klientów korzysta z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
01.07.2020r. 10:51

W ciągu ostatnich trzech miesięcy liczba kont założonych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wzrosła o 21 proc. - poinformowała Enea. Klienci spółki coraz chętniej realizują swoje sprawy związane z energią elektryczną poprzez eBOK-a - liczba spraw kierowanych poprzez ten kanał wzrosła w tym okresie o 46 proc.
Enea mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów przez ostatnie miesiące zachęcała do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu, w szczególności z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. - Gdy stacjonarne Biura Obsługi Klienta były zamknięte, liczba spraw realizowanych poprzez wszystkie zdalne kanały kontaktu wzrosła dziennie o 73 proc. - informuje spółka i zaznacza, że po otwarciu w połowie maja Biur Obsługi Klienta zainteresowanie klientów zdalnymi formami kontaktu z Eneą utrzymuje się nadal na wysokim poziomie.



W ocenie Enei, oznacza to, że jej klienci docenili korzyści płynące z szybkiej i wygodnej formy zdalnego kontaktu z Eneą, w tym m.in. z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest możliwe 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez konieczności wychodzenia z domu. W czasie stanu epidemii klienci zdecydowanie częściej wybierają także e-fakturę, którą mogą pobrać zaraz po wystawieniu.
- Naszym celem jest zapewnienie klientom Enei wysokiej jakości obsługi oraz bezpieczeństwa i wygody korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu. Mimo otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Oznacza to, że nasi klienci częściej i chętnie wybierają tę szybką, nowoczesną i prostą formę kontaktu jaką jest eBOK. Stajemy się tym samym społeczeństwem cyfrowym: więcej naszych klientów korzysta z e-faktury oraz realizuje płatności online w eBOK-u - powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych. - Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i tak duże zainteresowanie Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta, stale doskonalimy się by zdalny kontakt z Eneą był jeszcze prostszy i szybszy - dodał Piotr Adamczak.

Jak informuje Enea, od początku tego roku klienci spółki coraz chętniej płacą także za energię elektryczną szybkimi płatnościami online w eBOK-u. To wygodna i szybka forma płatności za e-fakturę.

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2020
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE