ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Enea - Raport za I kwartał 2019 roku

Kiedy: 23 maj 2019
Miejsce:
Organizator: Enea
LW Bogdanka - Raport za I kwartał 2019 roku

Kiedy: 23 maj 2019
Miejsce:
Organizator: LW Bogdanka
Enea - Raport za pierwsze półrocze 2019 roku

Kiedy: 30 sierpień 2019
Miejsce:
Organizator: Enea



CENTRUM PRASOWE

Enea w trosce o Klientów, którzy stracili sprzedawcę prądu
11.09.2018r. 22:06

Enea pełniąc funkcję tzw. sprzedawcy rezerwowego gwarantuje Klientom poszkodowanym przez nieprofesjonalnych sprzedawców energii elektrycznej zachowanie ciągłości dostaw prądu. Firma zachęca przy tym Klientów biznesowych i indywidualnych do kontaktu z Eneą w celu podpisania nowej umowy na możliwie najkorzystniejszych warunkach.
Na rynku energii elektrycznej obserwowany jest dynamiczny przyrost umów rezerwowych w porównaniu do ubiegłych lat. Wzrost liczby tego typu umów jest związany z zaprzestaniem świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej przez niektóre firmy. Powyższe okoliczności wskazują jak bardzo ważne jest posiadanie umów z rzetelnym i wiarygodnym sprzedawcą jakim jest m.in. Enea.

Taryfa sprzedawcy rezerwowego jest z założenia rozwiązaniem przejściowym. Enea posiada w swojej ofercie atrakcyjne rozwiązania zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

- Klientów biznesowych, którzy nagle zostali bez sprzedawcy energii elektrycznej i stoją w obliczu konieczności zakupu energii w cenie wyższej, niż uzgodniona z dotychczasowym sprzedawcą, zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi przedstawicielami w celu zawarcia nowej umowy na warunkach rynkowych - powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.

Enea zachęca Klientów do kontaktu z firmą w celu dopasowania oferty do swoich potrzeb. Również klienci z gospodarstw domowych mogą skorzystać z szerokiej gamy atrakcyjnych produktów Enei lub w przypadku przejścia na umowę kompleksową (dystrybucja i sprzedaż), również z zakupu energii po cenach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w taryfie dla gospodarstw domowych, tzw. taryfie G.

- Enea w szczególny i odpowiedzialny sposób podchodzi do taryfy rezerwowej skierowanej dla gospodarstw domowych, dlatego zaproponowane w niej przez Eneę warunki nie będą stanowiły istotnego dodatkowego obciążenia. Jednocześnie dla zapewnienia oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią 611 111 111, wejścia na naszą stronę internetową www.enea.pl lub odwiedzenia naszych Biur Obsługi Klienta - powiedział Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
Enea

KOMENTARZE ( 5 )

Rozwiń (Pełna treść komentarza)
Autor: czytelnik 12.09.2018r. 08:14
Skoro tak bardzo się troszczą to dlaczego zmienili w lipcu br. cennik sprzedawcy rezerwowego z poziomu 425 zł na 655... pełna treść komentarza
Odpowiedzi: 3 | Najnowsza odpowedź: 13-09-2018r. 21:06 ODPOWIEDZ ZGŁOŚ DO MODERACJI

Autor: Analityk 13.09.2018r. 21:03
Enea jako jedyna ma normalna cenę dla sprzedaży rezerwowej dla gospodarstw domowych.
ODPOWIEDZ ZGŁOŚ DO MODERACJI
Dodaj nowy Komentarze ( 5 )

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE