ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT


KALENDARIUM WYDARZEŃ
Enea - Raport za III kwartał 2019 roku

Kiedy: 21 listopad 2019
Miejsce:
Organizator: Enea
LW Bogdanka - Raport za III kwartał 2019 roku

Kiedy: 21 listopad 2019
Miejsce:
Organizator: LW Bogdanka



CENTRUM PRASOWE

Nowoczesna obsługa klienta Enei
30.09.2019r. 13:35

W trosce o wygodę klientów Enea zmodernizowała Biura Obsługi Klienta - tak, aby spełniały najwyższe standardy. Intuicyjny system usprawniający obsługę, komfortowa strefa klienta, nowoczesny wygląd - to w skrócie BOK Enei.
Firma cały czas modernizuje i udoskonala inne kanały kontaktu z klientami. Stworzono proste i funkcjonalne kanały obsługi zdalnej, w tym #eBOK i internetowy czat.

Enea

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE